5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Tyckte flumride var rätt kul, men åkte något liknande på Port Aventura i spanien, då var jag helt dygnsur innan ens jag hade kommit upp till den brantaste, för då man åker uppåt åker en annan neråt (rätt ofta..) så då sprutade det vatten därifrån. Så nu är flumride antagligen ingenting. Annars tycker jag om kanonen och balder. Men allt för lång kö.. Edit - det kanske blev lite jobbigt att läsa, men det får ni stå ut med :D Redigerat 27 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Berg och dal banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) spök hotteletgasten flumride och lisebergsbanan Redigerat 27 Juli 2010 av frosglacc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.