Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 hej jag är ny och vill ha några kompisar jag vill att ni kompiserar mig ok skickar meddelande til mej tak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Nice try Redigerat 9 Juni 2010 av Runkarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag vill vara din kompis :) Det är bra att ha så många kompisar som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag skulle vilja vara din kompis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag vill vara din kompis :) Det är bra att ha så många kompisar som möjligt!Tak såmykt! Jag komer frå norge derfor jag ratar doligt svenska, jag vil skafa vener från sverge tak myket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag kan också blir din kompis! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Men för i helvete, ska du göra en ny användare och trolla så kan du väl åtminstone använda en proxy och inte skriva från ett IP som du gjort med din andra användare. lÅsT http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/2008/04/unsuccessful-troll.thumbnail.jpg Redigerat 9 Juni 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg