Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 hej jag är måbad i skollan får min dåligha svenska, kan ni hjelpa mej? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Det är synd, kan inte hjälpa dig, du borde prata med din lärare/rektor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ska du trolla kan du väl göra det ordentligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 hej jag är måbad i skollan får min dåligha svenska, kan ni hjelpa mej? :( lol man märker jätte tydligt att du är ett troll du är inte ens bra på det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg