Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Skrivet 9 Juni 2010 det finns ju olika version av spelet som är anorlunda men jag vill veta vilken som följer filmen mäst har spelat den på gamecube och den följer inte alls filmens gång nå bra lite då och då kan man känna igen sig men när jag var liten så hade jag harry potter och hemligheternas kammare på datorn och det följde filmen jätter bra men finns det nån annan version på nån annan consol som är ännu mer likt Citera
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2010 kom igen nån måste ju veta börjar tröttna på att nöja mig med harry potter på gamecube behöver nåt som är mer likt filmen Citera
Satisfaction Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Skrivet 14 Juni 2010 Det lär inte vara många som förstår vad du letar efter, så om du vet något sånär vad du letar efter så får du testa att googla. Undvik dubbel-post om det är möjligt. Citera
Entropia Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Skrivet 14 Juni 2010 Det finns ju en version till Gameboy också men hur bra den följer filmen vet jag inte. Citera
gongong Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Skrivet 14 Juni 2010 väldigt dåligt om jag minns rätt har det inte lägre så jag kan liksom inte kolla + att det hade tagit väldigt lång tid. Citera
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2010 Det lär inte vara många som förstår vad du letar efter, så om du vet något sånär vad du letar efter så får du testa att googla. Undvik dubbel-post om det är möjligt. jag menar att jag letar efter en version som följer filmen bäst eftersom det finns fler annorlunda version till harry potter och hemligheternas kammare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.