PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Tjena! Har hittat en dator på komplett.se nu. En Acer Aspire 7740G, vill ha erat omdöme än en gång. Är den värd 7995:- ? https://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=578033 Hade även tänkt mig en mus i form av Logitech G500 eller ROCCAT Kova. Mina händer är små så Logitechen är aningen stor för mig då jag testat hos en kompis. En sista fråga, pappa undrar om komplett är att lita på. Är det någon som kan skriva lite grundläggande info + egna erfarenheter om sidan ? Mina kompisar har använt sidan många gånger och säger att den är att lita på, någon som kan skriva några rader om sidan ? Trots allt pappa som betalar majoriteten av summan.. / Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag tror den är lagom prisvärd. Intel i3 och HD5650. 8000 är lagom att köpa en laptop för, om man går under får man integrerade grafikkort och skit och om man går över blir det inte mycket bättre. Rekommenderar Mx518 som mus :) Komplett är nog den mest kända svenska internet-datorbutiken, går helt klart att lita på. Det är https också som du ser vilket gör det ännu säkrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) ja tycker den kostar minst 1000 för mkt för den prestandan Redigerat 9 Juni 2010 av nail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Btw, när man ska betala står momsen under det totala priset. Är momsen som står under inkluderad i priset eller måste man betala till den summan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Btw, när man ska betala står momsen under det totala priset. Är momsen som står under inkluderad i priset eller måste man betala till den summan ? inkluderat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Btw, när man ska betala står momsen under det totala priset. Är momsen som står under inkluderad i priset eller måste man betala till den summan ? inkluderat Är du helt säker ?! Skulle gärna vilja höra av någon äldre medlem. Så står det på kompletts hemsida.. 5.1 På Komplett hemsida och i dess katalog förekommande priser och avgifter är exklusive mervärdeskatt och andra skatter och pålagor samt även exklusive eventuella frakt- eller portokostnader vilka utgår enligt Komplett gällande prislista på leveransdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Komplett är en riktigt seriös nordisk internet shop. I princip hela min burk är inhandlad därifrån. Har grym service och support. Förstår dock inte vad du menar med att momsen står under det totala priset? Har du markerat som företagskund eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Såhär står det, lite vilseledande då det står i Villkoren att moms inte inkluderas. Är totalsumman ≈ 8640:- eller ≈ 10370:- ? Läs mitt ovanstående inlägg om villkor för infon. Redigerat 9 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Det där är det riktiga priset, 8,6k alltså. Momsen visar bara hur mycket som faktiskt är moms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Är du helt säker Kalphite ? Har ingen lust att betala 1730:- extra. För säkerhets skull ringer jag kundtjänst imorgon. Men tack för hjälpen. [: Redigerat 9 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Japp, helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Okej, tack för allas hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.