Hoppa till innehåll

Acer Aspire 7740g + Mus


PussyCat

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Har hittat en dator på komplett.se nu. En Acer Aspire 7740G, vill ha erat omdöme än en gång. Är den värd 7995:- ?

https://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=578033

 

 

Hade även tänkt mig en mus i form av Logitech G500 eller ROCCAT Kova. Mina händer är små så Logitechen är aningen stor för mig då jag testat hos en kompis.

 

En sista fråga, pappa undrar om komplett är att lita på. Är det någon som kan skriva lite grundläggande info + egna erfarenheter om sidan ? Mina kompisar har använt sidan många gånger och säger att den är att lita på, någon som kan skriva några rader om sidan ? Trots allt pappa som betalar majoriteten av summan..

 

/ Adi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror den är lagom prisvärd. Intel i3 och HD5650. 8000 är lagom att köpa en laptop för, om man går under får man integrerade grafikkort och skit och om man går över blir det inte mycket bättre.

 

Rekommenderar Mx518 som mus :)

 

Komplett är nog den mest kända svenska internet-datorbutiken, går helt klart att lita på. Det är https också som du ser vilket gör det ännu säkrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nail

Btw, när man ska betala står momsen under det totala priset. Är momsen som står under inkluderad i priset eller måste man betala till den summan ?

inkluderat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, när man ska betala står momsen under det totala priset. Är momsen som står under inkluderad i priset eller måste man betala till den summan ?

 

inkluderat

 

Är du helt säker ?! Skulle gärna vilja höra av någon äldre medlem.

 

Så står det på kompletts hemsida..

5.1 På Komplett hemsida och i dess katalog förekommande priser och avgifter är exklusive mervärdeskatt och andra skatter och pålagor samt även exklusive eventuella frakt- eller portokostnader vilka utgår enligt Komplett gällande prislista på leveransdagen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Såhär står det, lite vilseledande då det står i Villkoren att moms inte inkluderas. Är totalsumman ≈ 8640:- eller ≈ 10370:- ?

 

Läs mitt ovanstående inlägg om villkor för infon.

post-36351-1276109015_thumb.jpg

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...