Batteryz Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Hej! jag kommer snart få World of warcraft och jag tänkte göra en Rouge :).Men vilka är bäst av Human och Night elf som Rouge i level 80 i PVP ? :D Redigerat 9 Juni 2010 av Alleeex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Båda är bra, Human har sin race ability genom den kan du spara 1 trinket slot till en annan tinket. Nelfs har mer dodge chans och har en stealth ability som race ability vilket gör det lättare att fly från dina fiender Om du rör dig när du har nelfs race stealth ability så blir du synlig igen men ganska bra om du har vanish på cd. Har bråttom så hinner inte skriva så mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Okej tack så mycket ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Human är mycket bättre, jag kan inte överbetona hur mycket bättre rogues blir som human Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Jag kör Dwarf Rogue, det är inte dåligt heller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Okej, visste inte att dwarfs kunde vara rouges :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Måste nog hålla med, Human Rogues har ett STORT övertag i PvP tack vare sin racial, så jag skulle ha kört på Human. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Okej då gör jag en Human då ! :lol: Tack för alla svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Lika skillad Dwarf rougue mot llika skillad what ever race rogue så vinner roguen med sin stoneform. Gnomes är också skit bra med sin escape artist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Lika skillad Dwarf rougue mot llika skillad what ever race rogue så vinner roguen med sin stoneform. Gnomes är också skit bra med sin escape artist. Human är fortfarande bättre, och vem bryr sig om 1v1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Med Stone Form kan du ta bort poisons som i annat fall skulle breaka din vanish direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Vad är det som gör human så mkt bättre?? Ps. Ska combat rogue ha två svärd eller daggers för levling??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg