Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 hur lägger man en ram runt en bild typ då menar jag ifall jag vill lägga en tunn svart ram runt hur gör jag det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Fel forum, men du markerar hela bilden, högerklickar och väljer "fyll i markering" och så väljer du antal pixlar du vill fylla i och färg och sen har du en ram. Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Fel forum, men du markerar hela bilden, högerklickar och väljer "fyll i markering" och så väljer du antal pixlar du vill fylla i och färg och sen har du en ram. Flyttar till rätt forum. ja har inte svensk version så hur gör jag i engelsk`detta är vad jag fårnär jag högerklickar o markerar http://i50.tinypic.com/vdpvn6.jpg Redigerat 9 Juni 2010 av nail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ta "Fill". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ta "Fill". ok har testat det nu men vilket värde på px ska ja ta för att det ska bli en bra ram :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men lol. Testa dig fram, det beror ju på hur stor bild du har. Blir det fel så trycker du ctrl+z så ångrar du det du gjorde så det försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men lol. Testa dig fram, det beror ju på hur stor bild du har. Blir det fel så trycker du ctrl+z så ångrar du det du gjorde så det försvinner. ok tack för hjelpen du kan låsa nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ta "Fill". ok har testat det nu men vilket värde på px ska ja ta för att det ska bli en bra ram :huh: 1-2px duger. Eller om man vill göra en lite roligare ram så kan man först göra en svart ~8px ram, sedan en vit 6-7px ram sedan en svart 1px ram och sätter lagret på ljusare, täck över eller något som blir bäst till bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ta "Fill". ok har testat det nu men vilket värde på px ska ja ta för att det ska bli en bra ram :huh: 1-2px duger. Eller om man vill göra en lite roligare ram så kan man först göra en svart ~8px ram, sedan en vit 6-7px ram sedan en svart 1px ram och sätter lagret på ljusare, täck över eller något som blir bäst till bilden. Smart Raptomex ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ctrl-A Sen edit>stroke sen tar du black och 1 px. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ctrl-A Sen edit>stroke sen tar du black och 1 px. Jag jag gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 ok då vet vi vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.