Hoppa till innehåll

Kan Nåra Inte


Gäst Donald Duck

Rekommendera inlägg

Varför ska vi hålla på och skvallra på varandra? Jag tycker bara det är tråkigt att anmäla och har aldrig gjort det. Jag skulle bara göra det om någon utsatte mig för personangrepp. Jag vill inte att ni andra här inne ska få varningar bara för att ni bryter mot nån regel (om det inte är personangrepp). Att skriva "fel forum" är väl inte så störande? Jag gillar inte det här med att vi medlemmar ska leka poliser, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Visst rumiko, man kan tycka som du, men att skriva fel forum bryter mot §1.19 och §1.11..

Man leker inte polis när man anmäler, admin har ju satt dit den för att folk ska kunna hjälpa till!

håller med!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men den man anmäler får ju en varning också! Det är inte snällt... Jag tycker det är meningslöst att skvallra på andra om man själv inte störs av det de har gjort. Om moderatorerna störs av att folk skriver "fel forum" och sånt, får de väl ge en varning, men jag störs inte av det och då anmäler jag inte. Bara för att admin vill att vi hjälper till med det, betyder det inte att vi MÅSTE göra det. Tycker fortfarande att det är skvallerbytta bing bång-varning på att anmäla. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men den man anmäler får ju en varning också! Det är inte snällt... Jag tycker det är meningslöst att skvallra på andra om man själv inte störs av det de har gjort. Om moderatorerna störs av att folk skriver "fel forum" och sånt, får de väl ge en varning, men jag störs inte av det och då anmäler jag inte. Bara för att admin vill att vi hjälper till med det, betyder det inte att vi MÅSTE göra det. Tycker fortfarande att det är skvallerbytta bing bång-varning på att anmäla. :P

Det beror på!

 

#1 Ett forum man inte kan anmäla på = SPAMMIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2 Fuska.se (man kan anmäla på) = ja ni ser själv

 

 

Vad vill ni ha?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...