Arcane Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 pr3 är snart ute som ett helt spel men betat som bara är level editor har kommit ut. länk till betat : http://www.sparkworkz.com/platformracing3/ : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Verkar nice... Men även om det bara är en Level editor så anser jag att dom har lite att jobba på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Ganska ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 nu är platform racing 3 ute ellafal har de förstorat betat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Skulle komma förra sommaren LOL. Sen sa dem julen, *rykterna sa julen å sommaren. Btw tror inte jiggmin har gjort det dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 jag älskar 2'an längtar till 3'an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Keeperofmee, Pr3 BETA är redan ute! ^_^ Du kan spela och registrera dig här Länk:http://www.sparkworkz.com/platformracing3/ ;| EDIT: Mitt nick är Batteryz om du vill adda mig ^^ Redigerat 16 Juli 2010 av Batteryz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tror inte skaparen av 1:an och 2:an har gjort denna "3:a". Fejk , nån annan har kopierat och gjort ett nytt sämre. Testade å göra en bana + några glitcher. Glitcherna funkade inte. Varför skulle jiggmin fixa till dessa älskade glitcher? Nej, någon annan har jgort detta dåliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tror inte skaparen av 1:an och 2:an har gjort denna "3:a". Fejk , nån annan har kopierat och gjort ett nytt sämre. Testade å göra en bana + några glitcher. Glitcherna funkade inte. Varför skulle jiggmin fixa till dessa älskade glitcher? Nej, någon annan har jgort detta dåliga spel. Jo, Det kanske är så :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tror inte skaparen av 1:an och 2:an har gjort denna "3:a". Fejk , nån annan har kopierat och gjort ett nytt sämre. Testade å göra en bana + några glitcher. Glitcherna funkade inte. Varför skulle jiggmin fixa till dessa älskade glitcher? Nej, någon annan har jgort detta dåliga spel. Jo, Det kanske är så :( M :( Personligen tycker jag detta är ett halft nytt spel/halv kopia på PR2 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tror inte skaparen av 1:an och 2:an har gjort denna "3:a". Fejk , nån annan har kopierat och gjort ett nytt sämre. Testade å göra en bana + några glitcher. Glitcherna funkade inte. Varför skulle jiggmin fixa till dessa älskade glitcher? Nej, någon annan har jgort detta dåliga spel. Vilka Glitcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 provade några glitcher funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.