Hoppa till innehåll

Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar


Kira1

Rekommendera inlägg

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så nu har jag hittat en tråd inte med föroläpningar och sånt men dom har skrivit nån olaglig kod eller nåt vet inte vad det är men i massa andra tråder har jag sätt att det är förbjudet att äns nämna det i en tråd här är länken http://www.fuska.se/forum/Hjaelp_Med_Bb_Ko...ur-t145743.html

Nej, han frågar varför han inte kan använda sin signatur. Dem svarar varför. Tråden bryter inga regler vad jag ser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

Det är då inget fel på Raptomex, han gör sitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Godwins lag har härmed trätt i kraft. Sorry.

 

Raptomex gör sitt jobb i enlighet med reglerna. Har ni problem med det får ni skicka ett PM till Admin eller något.

 

Om en lag är dum så klagar man på dom som har stiftat lagen, inte på polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex gör sitt jobb i enlighet med reglerna. Har ni problem med det får ni skicka ett PM till Admin eller något.

 

Om en lag är dum så klagar man på dom som har stiftat lagen, inte på polisen.

För mig innefattar "eller något" att posta i denna tråden. Genom att göra det ser både polisen samt den som stiftat lagen vad jag tycker om den. För att förtydliga vad jag tycker är det antingen att reglerna är för hårda eller att modsen tar reglerna för hårt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...