Hoppa till innehåll

Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

...va?

 

För att han har skrivit den i tråden och moderatorerna har läst tråden? O_O

Och då är det 100% sannolikhet att de har noterat WASD åsikt och kommer att begrunda den? Rapto sa ju rakt ut att "jag har gjort rätt och jag lyssnar inte på 'er'".

 

Vad fan. Va lite Rock n' Roll för helvete! Låt trådarna spåra ur, de e crrrrrrrrrrrazy! Och jävligt kul :ng: Släpp loss lite, era surkärringar! :sorcerer:
+1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och då är det 100% sannolikhet att de har noterat WASD åsikt och kommer att begrunda den? Rapto sa ju rakt ut att "jag har gjort rätt och jag lyssnar inte på 'er'".

Notera betyder "bli medveten om" (eller "skriva en anteckning). Om en moderator har läst WASDs inlägg så har de noterat hans åsikter, det vill säga blivit medvetna om att han har åsikten.

 

Det säger inget i fall de bryr sig eller inte.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fable1, att hota med att döda någon är allvarligt och under mina år här så har jag inte sett något dödshot, så droppa skitsnacket och kom med något vettigt för en gångs skull.

 

Jag tycker inte att reglerna är stränga, det är fan inte så jävla svårt att hålla sig till ämnet.

Står det i reglerna att inlägget ska ha koppling till ämnet och har man inget att bidra med till ämnet så ger man bara fan i att skriva, vilket vissa här på forumet har förbannat svårt med..

Visst, ett OT-inlägg gör väl ingen skada, men det är skillnad om dem senaste 30 inläggen är irrelevanta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att reglerna är stränga, det är fan inte så jävla svårt att hålla sig till ämnet.

Står det i reglerna att inlägget ska ha koppling till ämnet och har man inget att bidra med till ämnet så ger man bara fan i att skriva, vilket vissa här på forumet har förbannat svårt med..

Visst, ett OT-inlägg gör väl ingen skada, men det är skillnad om dem senaste 30 inläggen är irrelevanta.

Betyder "ämnet" i det fallet det som tråden handlade om från början eller det som diskussionen i tråden är vid det tillfället? Om en tråd som handlar om Äpplen har lyckats byta samtalsämne till Päron och någon postar ett inlägg om Päron, är det OT då? Om tråden handlande om Äpplen från början och fortfarande gör det är ju ett inlägg om Päron offtopic.

 

Alltså om en tråd mer eller mindre bytt samtalsämne och någon svarar på ett inlägg i tråden med ett svar som innefattar vad det inlägget handlade om, är det OT då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fable1, att hota med att döda någon är allvarligt och under mina år här så har jag inte sett något dödshot, så droppa skitsnacket och kom med något vettigt för en gångs skull.

 

Jag tycker inte att reglerna är stränga, det är fan inte så jävla svårt att hålla sig till ämnet.

Står det i reglerna att inlägget ska ha koppling till ämnet och har man inget att bidra med till ämnet så ger man bara fan i att skriva, vilket vissa här på forumet har förbannat svårt med..

Visst, ett OT-inlägg gör väl ingen skada, men det är skillnad om dem senaste 30 inläggen är irrelevanta.

det är ju klart att du inte har sätt jag har aldrig sätt dig låsa nån annan tråd än min så det är inte omöjligt att det bara är mina trådar du håller koll på
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

asså jag jobbar som fullt på att hitta tråden jag hörde det ordet på bara för att bevisa för rapto att det inträfar såna hot här på visa ställen du kanske ska ta dig en ditt på exakt alla trådar också inte bara dom forumen som är populärast att skriva på jag tror fagtiskt inte moderatorerna har nån koll på dom allra gamlaste forumet så som snes gamecube och gameboy forumen även om dom inte är så populära så finns det fagtiskt några som säkert skriver där fortfarande

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...