Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Jag undrar om man ska betala i månaden eller varje gång man kör det eller hur går det till? Och förresten hur mycket kostar det? Funkar spelet till min dator? TOSHIBA Personal Computer Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz 2.79 Ghz 512 MB RAM OK, så är min dator... Fungerar det på den? Citera
Skywalker Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Betalning: Man betalar en gång i månaden (tror man kan betala varannan veckan och halvår osv.) och det är kopplat till ett kreditkort. Kostnad: 140 kr/månaden (70 kr/varannan vecka osv.) Tror nog spelet funkar på din dator, vad har du för grafikkort? Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Vet ej, jag dka kolla sen...men kan man betala varannat år? Citera
Skywalker Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 nej, varje halvår, fast jag är inte säker på att det är så Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 OK, har du det spelet så kan du checka in lite! Vad gör man på spelet? Vad kan man bli, är man en speciel gubbe eller vad händer och vad får man göra och lära sig i spelet? Vad finns med i spelet? Är det kul? Och jag vill betala minst per halv år, hur mycket kostar det? Citera
Affe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Du vet väll att man bara kan spela Galaxies på internet, så det är bra att ha Bredband...May the force be with you Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Jag vet det! har du det spelet så kan du checka in lite! Vad gör man på spelet? Vad kan man bli, är man en speciel gubbe eller vad händer och vad får man göra och lära sig i spelet? Vad finns med i spelet? Är det kul? Och jag vill betala minst per halv år, hur mycket kostar det? Citera
Affe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 Oj då vad man ska bli sur... Kom ihåg att jag bara försökte hjälpa dig. Och nej jag har ingen aning om dedär sakerna du vill ha svar på, men jag har hört att man kan lära sig dansa. Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2004 OK, hehe vid Jabbas Palace! Kanske, så kanske man får se Dansande Twi ' leks! Citera
Mr. Fusion Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 det spelet tar aldrig slut. :lol: och man kan bara bli jedi om man har rikitgt tur (lr om man e grym och spelet som en tok) Citera
Skywalker Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 kenobii: jag har inte spelet Mr. Fusion: man blir jedi genom att göra något speciellt (ingen vet vad än) eller leta dag och natt efter holocrons Kahn: såg du inte att jag skrev 140 kr i månaden Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.