D48 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Det e ju Treyarch som gör black ops. dom gjorde även waw. Men det va infintywards som gjorde mw1 och mw2Jag gillar varken Cod 4 eller mw2. Däremot så gillar jag World at war som Treyarch har gjort. Jag har höga förväntningar över det nya cod :) Mw2 sög balle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Trailen värkar vara bra men ska nog inte köpa den ska köpa R.U.S.E förstR.U.S.E verkar gay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Emm,hur kan ett spela var gay? Har testat betan och den var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Emm,hur kan ett spela var gay? Har testat betan och den var bra Uttryck.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Black Ops kommer bli epic. Inge commando eller OMA, yay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hoppas treyarch gör det ända rätta och låter oss spela bra CODspel igen som COD2 och inte skit som MW och MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 tYCKER vanliga (gammla är bättre än ops) hittils iaf måste pröva först!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 tYCKER vanliga (gammla är bättre än ops) hittils iaf måste pröva först!. Vad menar du? att gamla är bättre än black ops? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Tror jag inte. Dom kommer säkert bara sikta på Campangen.Tror jag med, kommer nog suga riktigt hårt. btw kommer inte demot i augusti drygt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Dedicated Servers!Yes :D Nu blir jag glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Dedicated Servers!Yes :D Nu blir jag glad Bara till PC, men du kanske spelar på PC, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ny multiplayer-video från black ops. Tyvärr så verkar treyarch gjort ett misstag som gjort en copy av mw2.. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100809...-duty-black-ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg