5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kommer det bli så, perfekt :D. Tråkigt nog så är zombieläget antagligen i MW2-style och inte WAW-style :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Har för mig man kunde se alla attachments någonstans. Hittar inte dem, kan någon länka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Har för mig man kunde se alla attachments någonstans. Hittar inte dem, kan någon länka? http://callofduty.wikia.com/wiki/Category:...ack_Ops_Weapons där har du svaret bara att kolla igenom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ska köpa det! Håller med om att det nästan blir en kopia <_<, men bättre en Mw2 blir det helt klart! :D. Zombie mode, niiice!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Om det är ett gammalt spel asså ni fattar xd spelas upp i gammal tid. Och varför är det då kamera och massa skit? Raketer?? Själv tycker jag det är en exakt kopia av mw2 med lite nya banor och skit. Undra om det kommer att finnas lika mycket hacks till det här som mw2? O.o Redigerat 10 Augusti 2010 av JespOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Om det är ett gammalt spel asså ni fattar xd spelas upp i gammal tid. Och varför är det då kamera och massa skit? Raketer?? Själv tycker jag det är en exakt kopia av mw2 med lite nya banor och skit. Undra om det kommer att finnas lika mycket hacks till det här som mw2? O.o varför skulle det inte vara raketer den första raketen landade ju på månen 69' och innan det skickades ju massa reketer upp, så varför inte och det fanns kameror på den tiden, så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Så fattigt tycker jag... Keep it oldschool, inte fag hi-tech... Dåligt imo. 3 Killstreak för en rc car? Overpowered Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Så fattigt tycker jag... Keep it oldschool, inte fag hi-tech...Håller faktiskt med där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Killstreaks på black ops blir balanserade. Om man får en killstreak, räknas den inte emot nästa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Killstreaks på black ops blir balanserade. Om man får en killstreak, räknas den inte emot nästa :) Menar du då som care package- killstreaken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Killstreaks på black ops blir balanserade. Om man får en killstreak, räknas den inte emot nästa :) Menar du då som care package- killstreaken? Japp, blir så med alla killstreaks :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag tror faktiskt att jag ska köpa detta, ser mycket bättre ut än MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg