5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Lol, det är inte ett dugg likt WAW, det är ju MW2, Så ni alla här tycker om MW2? det är ett skitspel jämfört med WAW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Lol, det är inte ett dugg likt WAW, det är ju MW2, Så ni alla här tycker om MW2? det är ett skitspel jämfört med WAW. Nej, gillar inte MW2 och varför skulle det likna WaW? Och säg inte för att det är Treyarch för då är du bara störd. Redigerat 12 Augusti 2010 av Sengumin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Men Black ops har väl inte gjorts av skaparna av MW2, right? Imponerande hur de lyckats kopiera motorn från MW2 så bra. COD4, WAW, MW2 och Black Ops har samma motor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Lol, det är inte ett dugg likt WAW, det är ju MW2, Så ni alla här tycker om MW2? det är ett skitspel jämfört med WAW. Håller med. Synd att folk aldrig är inne på waw, kanske är runt 500 som spelare varje gång jag är inne på det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelar inte WAW längre då jag tröttnade på det, I det liknande NZ mode så borde man få en ny bana då man kanske klarar nivå 30 på första banan, och så vidare. Man måste klara en viss nivå för att få spela andra banor men man kan fortfarande få spela vidare efter nivå 30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Lol, det är inte ett dugg likt WAW, det är ju MW2, Så ni alla här tycker om MW2? det är ett skitspel jämfört med WAW. Håller med. Synd att folk aldrig är inne på waw, kanske är runt 500 som spelare varje gång jag är inne på det :( WaW går mig på nervernai varje SnD match man kör så kör hela lobbyn med MP40 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Det här med att rc:n är op tror jag inte. Det blir nog nån perk som man ser vart den kommer ifrån så att man kan skuta sönder den eller något linkande. Och varför klaga på mw2? Ingen vill höra på sånt då det bara blir jobbigt i ländgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Det här med att rc:n är op tror jag inte. Det blir nog nån perk som man ser vart den kommer ifrån så att man kan skuta sönder den eller något linkande. Och varför klaga på mw2? Ingen vill höra på sånt då det bara blir jobbigt i ländgen. jag håller med honom om ni klagar, sluta spela det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Precis! Majvor har helt rätt. Sätt dig och spela mw1 eller ww om du nu tycker att det är så mycket bättre... Själv tycker jag att Black Ops troligen kommer att bli ett mycket roligt spel som jag kommer att tillbringa 268 timmar till på. Redigerat 12 Augusti 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Indeed, längtar stort till Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Men att Black Ops är så likt Mw2 på vapnen och det fjolliga Combat Arms rip-off "long shot", "headshot" osv gör spelet blir så jävla inte intressant att inköpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag bryr mig inte riktigt om det är intressant eller inte. Ser det roligt ut köper jag det, om det inte är roligt skiter jag i att spela det och går tillbaka till mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg