NUKE Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ta bort skiten och langa in ett HoN forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 -.- Varför ska vi ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det finns bara 2 trådar och en av dom är låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jamen det gör väl inget att forumet ligger där? Det gör väl ingen skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KorpseGrinder Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Ta bort Final Fantasy-forumet men lägg inte in ett HoN-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Ta bort Final Fantasy-forumet men lägg inte in ett HoN-forum.1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag undrar fortfarande varför vi ska ta bort det, det skadar väl ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det är väldigt onödigt, då det bara finns två trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det NUKE föreslog var att det skulle bytas ut, vilket låter vettigt om man frågar mig. Däremot har jag inte sett något vidare överflöd av HoN-trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Varför inte bara lägga in ett HoN-forum? Jag förstår fortfarande inte varför ni vill ta bort Final Fantasy-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ingen skriver typ i ff forumet så därför kan man byta det mot ett forum som nästan alla skulle skriva i. förstår du nu ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.