Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jag gjorde en egen, la typ ketchup, morot, hamburger dressing och potatismos o sånt. Så lät jag det stå i något varmt. Vet inte vart den är nu men den har legat där över 6 månader :'D Tyvärr så är den ingen "bomb" utan man kan öppna locket och slänga/hälla på något/någon. Och den dagen jag gjorde den luktade skit, för jag hade blandat allting. Efter 3 dagar blev det värre och man började må illa. Nu har inte jag kollat och det har gått över 6 måndar :) Funderar på att hälla lite i en hiss :) Eller kanske lite för taskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Du vet att du kan bli polisanmäld och få böta :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Du vet att du kan bli polisanmäld och få böta :S Damn :/ Then never mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jag håller på med en stinkbomb, letar lite ingedienser. Jag började med diverse gamla saker som vi hade i kylskåpet t.ex gammal yoghurt, sur mjölk osv, men ska låta det stå en några veckor så får jag se effekten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Jag håller på med en stinkbomb, letar lite ingedienser. Jag började med diverse gamla saker som vi hade i kylskåpet t.ex gammal yoghurt, sur mjölk osv, men ska låta det stå en några veckor så får jag se effekten :) och vad tänker du hälla det i Redigerat 7 Augusti 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) har gjort en stinkbomb förut jag hade i: Gamla ägg, Kattpiss, Gammal Mjölk, Gammal ost, Ketchup, Makgrill och annat äckligt skit. Jag låt det stå i 1 elr 2 veckor kommer inte ihåg, men det luktade som Fan! Redigerat 7 Augusti 2010 av FlyawayChief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 det kallas inte för stinkbomb om man inte kastar den som en bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Lägg i Kinderäggs kapslar. [a] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Jag tror inte dom sprängs när man kastar dom Redigerat 7 Augusti 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Men är det så svårt, köp en burk Surströmming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Men det var inte det som var frågan jag undrar vart man ska hälla allt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Min stinkbomb börjar lukta som fan B) Jag häller min mat i en flaska. Redigerat 7 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.