Svampen2 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Venne riktigt.. Jag gillade grafiken i TP mer för den var mer "verklig". Men självklart kommer det här spelet bli asbra och kommer säker boka den när man kan det :D Ser ut som om det kommer att bli intensiva fighter!!! redan vid start EDIT: Fan va kålt att man ska ta in handen i fickan med wii remoten för att få ut bomber och sånt! xD Redigerat 16 Juni 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 sluta med alla trailar ju fler jag ser ju mer längtar jag snart klarar jag inte att vänta längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Gillar inte att det ligger så mycket fokus på striderna. Det är inte det Zelda handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 jag bara måste skaffa wii så jag kan köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jo men dom kommer ju säker göra gåtor som kommer ta månader att lista ut om man inte letar på internet, annars är det ju inte zelda =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vill att man ska kunna gå runt och göra småsaker efter slutbossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) vill att det ska gå att klara ut det igen fast behålla några saker som det gick i wind waker och att det ska stå hur många gånger man har klarat ut det Redigerat 19 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 vill att det ska gå att klara ut det igen fast behålla några saker som det gick i wind waker och att det ska stå hur många gånger man har klarat ut detOfta du klarat Wind Waker? Men jag har blivit mer och mer skeptisk till Skyward Sword men det blir säkert riktigt bra ändå. Det är ju Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jo jag har klarat ut wind waker varför tyckte du att det lätt konstigt för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jo jag har klarat ut wind waker varför tyckte du att det lätt konstigt förDet är inget konstigt med om du kollade på nätet för att lösa pussel. Men annars är det riktigt riktigt konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Nej jag har inte kollat på nätet varför är det så konstigt att jag har klarat ut det utan hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Nej jag har inte kollat på nätet varför är det så konstigt att jag har klarat ut det utan hjälpInget konstigt med det. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg