BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Hej! Nån som spelar spelet bitfight?? Jag spelar på amerikanska server 8 och beöver medlemmar till min klan!!! Nån som är intresserad?? Här är en länk: http://s8.bite-fight.us/user/login Länken går till Login/registreringssidan till server8 Enjoy!! :P klannamn/tag: Brotherhood_of wolfslayers BOWS Spelarnamn:Bloodflood Klanen ligger på plats 150 nåt i topplistan Redigerat 13 Juni 2010 av BlueUmbreon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 jag spelade förut men bara efter en dag kasta sig typ alla spelare på mig förlorade allt guld jag hade på några minuter var helt omöjligt att samla guld tillslut beslöt jag mig för att sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 jag spelade förut men bara efter en dag kasta sig typ alla spelare på mig förlorade allt guld jag hade på några minuter var helt omöjligt att samla guld tillslut beslöt jag mig för att sluta Ok men börja igen... Jag kan hjälpa dig mot dom som attackerar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 ok kan väll försöka spela igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) ok kan väll försöka spela igen då Joinar du min klan då???? Om många attackerar dig bara skicka ett meddelande på sajten så slaktar jag dom :P Skriv att det var jag som skapade dig PLZ :P Redigerat 13 Juni 2010 av BlueUmbreon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Nepp, spelar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) ok kan väll försöka spela igen då Joinar du min klan då???? Om många attackerar dig bara skicka ett meddelande på sajten så slaktar jag dom :P Skriv att det var jag som skapade dig PLZ :P ok är du vampyr eller varulv Redigerat 13 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Har spelat när jag med gick mellanstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ok kan väll försöka spela igen då Joinar du min klan då???? Om många attackerar dig bara skicka ett meddelande på sajten så slaktar jag dom :P Skriv att det var jag som skapade dig PLZ :P ok är du vampyr eller varulv Vampyr ofc!! Det är roligare än att vara Varulv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ok det var jag också ska göra en ny nu eftersom jag spelade på en annan server förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 ok det var jag också ska göra en ny nu eftersom jag spelade på en annan server förut Ok!!!! Vad heter du då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 det går ju inte det står att email addresen används redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.