Gäst CrazyCake Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Var tionde minut så börjar playstationet låta och det står att kontrollen inte är insatt. Det kan lösas med att ta ut kontrollen och sätta in den igen, men börjar bli irriterande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Luktar glapp någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Var tionde minut så börjar playstationet låta och det står att kontrollen inte är insatt. Det kan lösas med att ta ut kontrollen och sätta in den igen, men börjar bli irriterande! Fan vad läskigt! DET SPÖKAR! OnT: Prova titta i ps2't. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Är sladdarna hela, strömsladen i ordentligt ? Är det damm i kontrolportarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 hadde samma sak men sen köpte jag nya då funkade det igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Luktar glapp någonstans.Håller med dig PussyCat luktar glapp nånstans. Pröva att öppna ps2an och kolla och skulle du se att det är för att det är glapp så föreslår jag att du köper en ny ps2a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Helt klart glapp i några av sladdarna, lämna in på reparation.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 hoppas det inte va en fantom som komm in.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creft Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Har exakt samma problem! Tack för svaren, ska lämna in och kolla glapp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Tror nog Playstation 2 konsoler är lite efter i den så kallade "nya generationen". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 en gång var jag hos min kompis vi spelade ett bil-spel sen i spelet såg vi en likadan bil men den var.... genomskinlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF,ÄR DU SJUK ELLER VAD,VAD SNACKAR DU OM? Han är P9:a och ny här ta det lugnt x_x Troligtvis ett glapp i kontrollersladden för att den blivit vikt elr liknande, köp en ny kontroll så borde det funka, kanske din kompis har ett ps2 som du kan låna en kontroll av och testa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg