Dave37 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Om du inte vet vad du ska göra med pengarna så donera dem till några som vet vad de ska göra med dem, alltså typ forskning/välgörenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Om du inte vet vad du ska göra med pengarna så donera dem till några som vet vad de ska göra med dem, alltså typ forskning/välgörenhet. Jag bryr mig inte ett piss om donering. Då drygt 10% av det du donerar till ex. rädda barnen kommer fram till dem vilket är ett slöseri. osv. det är bara för att de själva ska tjäna en massa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 True story, men köp dej ett schysst gevär och jaga fåglar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Om du inte vet vad du ska göra med pengarna så donera dem till några som vet vad de ska göra med dem, alltså typ forskning/välgörenhet. Jag bryr mig inte ett piss om donering. Då drygt 10% av det du donerar till ex. rädda barnen kommer fram till dem vilket är ett slöseri. osv. det är bara för att de själva ska tjäna en massa pengar. ... eller går till en diktator i Nigeria.OnT: Spara dom för att vara ärlig.. sedan så kommer nåt fett coolt uber leet hax-grej ut och då köper du den! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Köpa skit mycket serie tidningar! Rätt! Absolut! :D I agree with the above ^ Dock inte vilka serier som helst! Nejdå, Herman Hedning all the fuckin' way grabbarrr! jepp det ska va herman hedning XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.