Facemeat Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Köp en Htc Desire istället för Htc legend. Desire är bättre och mer prisvärd. Själv så ska jag köpa en sådan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Slösa inte pengar på IPhone (som många sagt) köp en iPod touch isåfall. Tycker inte en iPhone är värd 3000 extra. Min iPod touch kosta ca 3000kr (32gb) och en lika dan modell fast IPhone kostade 6000kr. Men om jag hade haft 6000kr skulle jag köpt: Ett 360 (vill ha ett eget). Och så en massa anime och manga. Men lägg pengarna på nåt du verkligen vill ha nu när du har så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Slösa inte pengar på IPhone (som många sagt) köp en iPod touch isåfall. Tycker inte en iPhone är värd 3000 extra. Min iPod touch kosta ca 3000kr (32gb) och en lika dan modell fast IPhone kostade 6000kr. Men om jag hade haft 6000kr skulle jag köpt: Ett 360 (vill ha ett eget). Och så en massa anime och manga. Men lägg pengarna på nåt du verkligen vill ha nu när du har så mycket. Du kan bara ringa med din Ipod Touch om du har skype.Du kan inte smsa. Du har ingen kamera. Kameran är sjukt bra och är säkert värd 1.5 tusen kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.