Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Finns det någon som också är medlemm på sms.se skriv isåfall! Och hur avregistrerar man sig därifrån isåfall? Tacksamm för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Sidan existerar inte ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Öhh? Sidan ser ju bara ut såhär: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 @^ Just det jag menade, sidan existerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Men kostar det att vara medlemm på sidan? Eller är det helt gratis att vara medlemm på sidan? Vore tacksamm för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Men kostar det att vara medlemm på sidan? Eller är det helt gratis att vara medlemm på sidan? Vore tacksamm för svar Men det är ju ingen sida?Den existerar inte? Hur fan ska man då kunna vara medlem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Det var så här. Jag fick ett mail i slutet av sommaren förra året och där stor det att jag hade registrerat mig på SMS.se. Jag tryckte på aktiverings länken för att aktivera mitt konto nedan i mailet och då kom jag fram till den konstiga sidan som ni hade på bild. Jag undrar kommer det att kosta för mig att vara medlemm där då? Tacksamm för svar :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Om du klickat på en aktiveringslänk till en sida som inte finns så har du inte aktiverat dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Sidan lades ner någon gång i maj om jag inte har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Sidor som ser ut ungefär som den där existerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Men om jag kanske har redan tryckt på aktiverings länken innan sidan lades ner då är jag alltså medlemm där? Vet någon isåfall om det kostar att vara medlemm på en sådan hemsida? Tacksamm för svar! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Det var så här. Jag fick ett mail i slutet av sommaren förra året och där stor det att jag hade registrerat mig på SMS.se. Jag tryckte på aktiverings länken för att aktivera mitt konto nedan i mailet och då kom jag fram till den konstiga sidan som ni hade på bild. Jag undrar kommer det att kosta för mig att vara medlemm där då? Tacksamm för svar :o Det kan ju inte heller kosta om du bara skiter i att betala... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg