Banish Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Det är var gratis att vara medlem där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Men hur ska jag bara kunna skita i att betala om jag inte kan komma åt mitt konto där man gör sina inställningar antagligen! Tacksamm för svar! :o Så det kostar inte att vara medlemm på sidan??? Tacksamm för svar! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Men hur ska jag bara kunna skita i att betala om jag inte kan komma åt mitt konto där man gör sina inställningar antagligen! Tacksamm för svar! :o Så det kostar inte att vara medlemm på sidan??? Tacksamm för svar! :o Om sidan lagts ner då raderas ALL data från sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Men hur ska jag bara kunna skita i att betala om jag inte kan komma åt mitt konto där man gör sina inställningar antagligen! Tacksamm för svar! :o Så det kostar inte att vara medlemm på sidan??? Tacksamm för svar! :o MEN HERREGUD, SVÅRT ATT FÖRSTÅ?? Sidan har ju ffs lagts ner!!! Och hur fan ska dem kunna ta pengar från dig om du inte uppgett ditt kreditkortsnummer?!? Och eftersom sidan var gratis så förstår jag inte vad du tänker med... Shit alltså, läs innan du svarar idiot! Redigerat 16 Juni 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Så nu när den här sidan har lagts ner, har mitt konto eller account försvunnit helt och hållet från sidan då? Tacksamm för svar! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Så nu när den här sidan har lagts ner, har mitt konto eller account försvunnit helt och hållet från sidan då? Tacksamm för svar! :o JA! ALLA SOM VAR MEDLEM DÄR OCH ALL DATA DÄRIFRÅN ÄR PERMANENT RADERAD!! Redigerat 16 Juni 2010 av JePPe9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Så nu när den här sidan har lagts ner, har mitt konto eller account försvunnit helt och hållet från sidan då? Tacksamm för svar! :o Jävla troll idiot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Så nu när den här sidan har lagts ner, har mitt konto eller account försvunnit helt och hållet från sidan då? Tacksamm för svar! :o Jävla troll idiot! +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Devilthehalm Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bara en sak till... Jag tryckte på aktiveringslänken för att aktivera mitt account efter sidan SMS.se hade lagts ner, är jag registrerad där då? Eller är jag kanske inte riktigt registrerad på hemsidan? Har jag inte försvunnit med mitt account från hemsidan då eller? Tacksam för svar! :o Jag bara undrar! Jag är inte jättebra på sånt här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Jag tror du kommer få en brevbomb av dem om du aktiverar ditt konto, det fick jag.. "/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Sidan finns inte längre och därmed är denna tråd onödig. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg