Hoppa till innehåll

Levling Guide 1-80 Spellcaster Alliance


ZOMFG
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! Här är en ganka lång beskrivning för att levla från level 1 till 80 på under en månad.

 

1. Det första du ska göra när du levlar en spellcaster om du har Vanilla, TBC, och Wotlk Är att göra en mage dvs en warlock har lite svårare att följa den här guiden efter som att deras minion´s bara kan hålla aggro på en mobb i taget i lägre level därför är det svårt eftersom att den här guiden handlar i princip bara om AoE levling.

 

2. Gör en gnome för att dom e coolast, levla upp till level 5 sen går du och tar flight pointen i IF (IronForge)

Sen åker du till SW (Stormwind) och tar flightpoint och sätter din HS (Hearthstone) När du har gjort det så går du till en vakt och frågar vart mining trainern ligger ,ggå dit och skaffa mining, sen tar du båten till Azuremyst Isle och går in i The Exodar och lär dig JC (Jewelcrafting) efter du har gjort det så tar du HS till SW och köper en mining pick om du inte redan gjort det.

 

3. Nu är du reda för att levla men innan du gör det ska du Fråga någon om pengar du behöver typ 100 guld för att köpa 2st 20 slots bags på AH (Auction house) sen trackar du minerals som gör så att du ser på mappen om det finns något att mina efter du har gjort det ska du fixa en levling guild om du kan så skriv bara /shout LF levling guild plxx

sen ska du gå ut ur stormwind och göra så många questar du orkar tills du är level 10 då ska du ner till westfall och questa tills du är level 20 men när du är level 15 kan du Queu´a till Dungeons genom att trycka på "H" och om du inte vet hur man kommer till westfall så frågar du någon med en motorcykel om skjuts dit sen när du blivit 20 ska du köra instance till level 30 sen kan du fråga om någon kan ge dig gratis boost i instance det är den snabbaste vägen till level 40 och efter din boost har pullat hela instancen ska du bara loota från alla mobsoch gör så till du är level 40 sen ska du flyga till Ironforge och gå neråt till du kommer till burning steppes och questa tills level 55 typ sen ska du köra battleground tills level 58 sen ska du till outland och levla till 70.

 

4. När du blir level 60 ska du köpa flying mount vilket gör att du flyger i 150% snabbare sen gör du alla questar tills du är level 70.

 

5. När du är level 70 ska du dra till Northrend och questa upp till 80 ;D det här tar inte mer änn en månad och du behöver inte spendera 12 timmar om dagen för det

 

 

Ha det här speccet från level 1 till 80

http://www.wowhead.com/talent#ofcbf0McZZAIbIobu0fdMfot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan ha varit den sämsta guide jag någonsin sett i hela mitt liv. No offence, lr jo kanske. Du har ju iaf försökt.. Och det.. Aa du har iaf försökt.

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sämta guiden någonsin, mitt i allt står det att man ska leta upp en leveling guide från trade? Varför ha en guide som säger att man ska ha fixa en guide. Dåligt förklarat och väldigt väldigt dåligt skrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMFG!!!!! jag man ska tigga till sig 100g om man inte har en main ,, den här guiden e för noobs ffs folk som inte kan levla längre änn till level 7 för att dom inte hittar till gldshire -.-

 

Och tycker ni att jag ska skriva exakt varenda liten grej från level 1 till 80 eller? det är en snabb guide för fan testa den innan ni klagar.

Det e väl mycket bättre att jag skriver en guide som funkar åt dom som behöver istället för att dom sksa betala 500 kr för en jävla guide som inte änns funkar -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska säga att det är väldigt lärorikt att tjäna sina egna g's till att börja med.

När jag började med min hunter hade jag fan ingen aning vad jag skulle göra för att få pengar.

Jag sålde Bristly Whisker för att få ihop till 60% mount.

Sen tänker man tillbaka: VARFÖR gjorde jag inga dungeons??(Trashdrops för AH)

Liten edit: Lär dig ta kritik.

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...