Hoppa till innehåll

Levling Guide 1-80 Spellcaster Alliance

ZOMFG

Rekommendera inlägg

OMFG!!!!! jag man ska tigga till sig 100g om man inte har en main ,, den här guiden e för noobs ffs folk som inte kan levla längre änn till level 7 för att dom inte hittar till gldshire -.-

Och tycker ni att jag ska skriva exakt varenda liten grej från level 1 till 80 eller? det är en snabb guide för fan testa den innan ni klagar.

Det e väl mycket bättre att jag skriver en guide som funkar åt dom som behöver istället för att dom sksa betala 500 kr för en jävla guide som inte änns funkar -.-

Jag klassar dig som noob, denna guide är inte för noobs, den är noobig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

OMFG!!!!! jag man ska tigga till sig 100g om man inte har en main ,, den här guiden e för noobs ffs folk som inte kan levla längre änn till level 7 för att dom inte hittar till gldshire -.-

Och tycker ni att jag ska skriva exakt varenda liten grej från level 1 till 80 eller? det är en snabb guide för fan testa den innan ni klagar.

Det e väl mycket bättre att jag skriver en guide som funkar åt dom som behöver istället för att dom sksa betala 500 kr för en jävla guide som inte änns funkar -.-

Jag klassar dig som noob, denna guide är inte för noobs, den är noobig.

QFT...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur fan ska en noob som inte kommer längre än till level 7 kunna få ihop 100g på en level 7? Eftersom pengarna skulle komma från mainen..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur fan ska en noob som inte kommer längre än till level 7 kunna få ihop 100g på en level 7? Eftersom pengarna skulle komma från mainen..

Nja pengarna skulle man tigga till sig :D

Mmhmm en lvl 7 som inte hittar goldshire ska:

levla upp till level 5 sen går du och tar flight pointen i IF (IronForge)

Sen åker du till SW (Stormwind) och tar flightpoint... utan att veta hur man tar sig till SW.

sen tar du båten till Azuremyst Isle och går in i The Exodar och lär dig JC... och man ska hitta båten.

efter du har gjort det ska du fixa en levling guild om du kan så skriv bara /shout LF levling guild plxx... Aah, han skulle fixa en leveling guide nu? För 500kr? som inte funkar?

sen ska du gå ut ur stormwind och göra så många questar du orkar tills du är level 10 då ska du ner till westfall och questa tills du är level 20... Ah, gör så många quester du orkar, sen går du westfall som är... var?

du är level 40 sen ska du flyga till Ironforge och gå neråt till du kommer till burning steppes... Hmm, var är neråt?

Samt att länken du länka med spec funkar icke för mig. Sen vet man ju inte i vilket talent tree det är bäst att börja i, ge hellre en 10-30 spec, 30-50, 50-70, 70-80.

Du förklarar vissa saker detaljerat, men det är typ "och efter din boost har pullat hela instancen ska du bara loota från alla mobsoch gör så till du är level 40", men sen viktigare saker som "sen ska du flyga till Ironforge och gå neråt till du kommer till burning steppes och questa tills level 55 typ sen ska du köra battleground tills level 58 sen ska du till outland och levla till 70." är dåligt förklarat.

ps. testa den innan vi klagar? Brb 1 månad för att testa en guide som man ser failar från topp till tå, kommer med feedback sen!

Ah my bad, guild inte guide

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sämta guiden någonsin, mitt i allt står det att man ska leta upp en leveling guide från trade? Varför ha en guide som säger att man ska ha fixa en guide. Dåligt förklarat och väldigt väldigt dåligt skrivet.

Jag tror han menar Guild dock suger hans specc man ska köra arcane i outland eller fire om man ska göra elite questarna

wat.

+, H är PvP tab, J är LFG

Dungeon finder är på I.

Om du kollar påditt tangentbord så sitter I och J brevid varandra xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vrf tigga till sig pengar när man kan skaffa det hur lätt som helst med mining och AH? säljer mina bars ganska dyrt men jag får ändå sålt dom för att blacksmiths och JC inte pallar gå ut och mina utan dom köper hellre, genom detta skaffade jag mer än 100g på en dag...

EDIT: Den dagen speldae jag ca 4timmar och gick från 23 till 28 samtidigt

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hemskt skriven om jag ska vara ärlig du kunde åtminstone ha försökt att få bort WALL OF TEXT känslan liksom dessutom så är inte guiden direkt en ''guide'' dom där guiderna som kostar 500 kr (som du säger är samma sak) är mycket mera vänliga och visar vad du ska göra den här guiden har inte ens screenshots så tyvär den är inte en riktigt guide 0/10

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hemskt skriven om jag ska vara ärlig du kunde åtminstone ha försökt att få bort WALL OF TEXT känslan liksom dessutom så är inte guiden direkt en ''guide'' dom där guiderna som kostar 500 kr (som du säger är samma sak) är mycket mera vänliga och visar vad du ska göra den här guiden har inte ens screenshots så tyvär den är inte en riktigt guide 0/10

<_<

Hemskt skriven kommentar, men man förstår den bättre än hans guide. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<

fair enough men vad jag menar är att hans ''guide'' är bara skriven rakt av inte organiserad eller liknande.

han jämförde sin ''guide'' med dom som kostar men dom är mycket bättre på alla sätt eftersom det är mer detalj dom tar tid till att skriva allt/göra addons medans hans tog nog ungefär 5 minuter att skriva . Och så hemsk var väl inte min kommentar? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<

fair enough men vad jag menar är att hans ''guide'' är bara skriven rakt av inte organiserad eller liknande.

han jämförde sin ''guide'' med dom som kostar men dom är mycket bättre på alla sätt eftersom det är mer detalj dom tar tid till att skriva allt/göra addons medans hans tog nog ungefär 5 minuter att skriva . Och så hemsk var väl inte min kommentar? :D

Jag svimmade av syrebrist, min vän.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_<

Jag svimmade av syrebrist, min vän.

men det är ju knappast mitt fel Oo du borde hålla koll på att andas själv! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...