5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Många av er vet säkert att playstation move kommer snart. Men hur tror ni det blir? kommer ni köpa den? I vilka spel hoppas du att move kommer? Själv så hoppas jag att man kommer kunna spela utan move i de flesta spelen, för jag vill hellre spela med en hankontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Många av er vet säkert att playstation move kommer snart. Men hur tror ni det blir? kommer ni köpa den? I vilka spel hoppas du att move kommer? Själv så hoppas jag att man kommer kunna spela utan move i de flesta spelen, för jag vill hellre spela med en hankontroll. Jag tror det kommer bli as nice, på de videor jag har sett ser den väldigt precis ut. Ja, jag kommer köpa move och jag hoppas den kommer till många FPS spel, för det skulle kännas as nice att gå runt och skjuta folk typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShaneSmeltz Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Jag tror det kommer bli as nice, på de videor jag har sett ser den väldigt precis ut. Ja, jag kommer köpa move och jag hoppas den kommer till många FPS spel, för det skulle kännas as nice att gå runt och skjuta folk typ. Jag tycker också att det ser riktigt kul ut. Verkar vara bättre än Wii i alla fall. Främst skulle jag vilja se det i olika Ego-Shooters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Verkar vara bättre än Wii i alla fall.Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Verkar vara bättre än Wii i alla fall.Hur då? Mer precis förstås! Men wii är 4 år gammal och move är helt nytt, så vänta med att säga något om att move är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Tycker att Move-kontrollen ser ut som en dildo. Blir nog inget köp, håller mej till FPS-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Tycker att Move-kontrollen ser ut som en dildo. Blir nog inget köp, håller mej till FPS-spel. Det är precis det som kommer var så grymt, att köra fps-spel med move kontrollen! Tänk er killzone 3, med move kontroll och med 3d, det kommer bli så sjukt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Om Playstation Moves olika funktioner kan impliceras på ett schysst och nytänkande sätt så kan jag överväga att köpa mig ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Tycker att Move-kontrollen ser ut som en dildo. Blir nog inget köp, håller mej till FPS-spel. Det är precis det som kommer var så grymt, att köra fps-spel med move kontrollen! Tänk er killzone 3, med move kontroll och med 3d, det kommer bli så sjukt najs! Jo, nog allt blir det fränt :P. Fast nu kommer jag inte använda mig utav 3d då jag ändå inte kommer ha råd med en sådan nu när de kostar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Tycker att Move-kontrollen ser ut som en dildo. Blir nog inget köp, håller mej till FPS-spel. Det är precis det som kommer var så grymt, att köra fps-spel med move kontrollen! Tänk er killzone 3, med move kontroll och med 3d, det kommer bli så sjukt najs! Jo, nog allt blir det fränt :P. Fast nu kommer jag inte använda mig utav 3d då jag ändå inte kommer ha råd med en sådan nu när de kostar för mycket. Det är samma här, men ändå utan 3d blir det nog najs också ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Verkar vara bättre än Wii i alla fall. Hur då? Mer precis förstås! Men wii är 4 år gammal och move är helt nytt, så vänta med att säga något om att move är bättre. Jo men wii har ju lagt till wii motion plus nu.http://images.techtree.com/ttimages/story/111823_22.jpg Serri ser ut som en dildo med en blå glödlampa på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Sen så är det ju en till kontroll med en spak på också. Fränt att hålla den i handen ju :o. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.