Hivee Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D 3D:n är jättedålig! Den har ju inte ens demonstrerats än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D 3D:n är jättedålig! Den har ju inte ens demonstrerats än? Jo,E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D 3D:n är jättedålig! Nej, det är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte speciellt dyrt tycker jag med tanke på att det är 3D 3D:n är jättedålig! Den har ju inte ens demonstrerats än? Jo,E3 Ja, men hur mycket av 3d'n såg man där? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zac Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 3D:n är jättedålig! E3 hade 3DS och visade ja. :) Tvivlar ändå på att Lagerrothen vart där och testat. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 3DS ser rätt kul ut, men kommer inte köpa. Ska skaffa Xbox 360 Slim istället. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 3DS ser rätt kul ut, men kommer inte köpa. Ska skaffa Xbox 360 Slim istället. B) BRA VAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunnsWebshop Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 köper 3DS direkt, vill ju hålla samlingen komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 3DS ser rätt kul ut, men kommer inte köpa. Ska skaffa Xbox 360 Slim istället. B)Känns ju jätte nödvändigt eftersom att den kommer kunna göra vad till skillnad från gamla 360n? Förutom att möjligtvis se bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 3DS ser rätt kul ut, men kommer inte köpa. Ska skaffa Xbox 360 Slim istället. B)Känns ju jätte nödvändigt eftersom att den kommer kunna göra vad till skillnad från gamla 360n? Förutom att möjligtvis se bättre ut. Kolla skillnaden mellan Xbox 360 Premium och Xbox 360 Slim så får du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag tror att stort utbud av exklusiva spel kommer tillverkas om själva konsolen säljs bra, annars finns den ingen mening att lägga projektpengar på den. Jag tror att dem istället fokuserar på nästa generation av Nintendos bärbara och stationära konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Om man beställer det från japan så blir det ungefär 2000 kr så då blir det billigare. jag har en extrafråga, kan man spela vanliga ds spel till nintendo 3ds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.