BreakingNYC Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Tja jag undrar bara om någon vet vad den servern med typ 80% svenskar heter? allt jag minns är att den heter något med hammer :D tack i förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Shattered hand har ganska många. Annars kan du ju googla efter alla namn på servrarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BreakingNYC Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Shattered hand har ganska många. Annars kan du ju googla efter alla namn på servrarna. Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EuphoricSmile Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 annars är ju stormscale otroligt full med svenskar också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Outland, Ragnaros, Frostmane och Twilights Hammer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Shattered hand, Bloodfeather(Alla på min skola som spelar wow kör på den servern, ca 100pers), Ravencrest är hyfsat många skandinaver(mest danskar men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg