Hoppa till innehåll

Croc


Oijsan
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej allihop! Idag blev jag sugen på att spela Croc: The legend of the Gobbos. Så jag tog fram min skiva och installerade det. Men musiken i spelet funkar inte! Jag har kollat i inställningarna men allting står rätt till! Vet någon vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej allihop! Idag blev jag sugen på att spela Croc: The legend of the Gobbos. Så jag tog fram min skiva och installerade det. Men musiken i spelet funkar inte! Jag har kollat i inställningarna men allting står rätt till! Vet någon vad jag kan göra?

 

Ja du kan ju alltid spela utan musik:)

 

nä men kolla så att ljudet på datorn är på och så alla sladdar sitter i, annars kan du ju testa ominstallera.

 

 

 

Edit: om skivan är repig så kan du testa lämna in för slipning på någon spelbutik.

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej allihop! Idag blev jag sugen på att spela Croc: The legend of the Gobbos. Så jag tog fram min skiva och installerade det. Men musiken i spelet funkar inte! Jag har kollat i inställningarna men allting står rätt till! Vet någon vad jag kan göra?

 

Ja du kan ju alltid spela utan musik:)

 

nä men kolla så att ljudet på datorn är på och så alla sladdar sitter i, annars kan du ju testa ominstallera.

 

 

 

Edit: om skivan är repig så kan du testa lämna in för slipning på någon spelbutik.

 

Skivan är i perfekt skick och sladdarna sitter helt i och ljudeffekterna fungerar. Jag ska testa att ominstallera sen. Spelet är frân typ 1998 eller sâ. Jag har dock för mig att musiken fungerar pâ XP.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör med 640x860 bildpunkter inklusive 256 färger då ? Många gamla spel har dem inställningarna.

Jag tror inte det hjälper eftersom det är musiken det är fel på.

 

Kollat så att alla ljudfiler ligger i installationsmappen ?

 

Ja, de finns däri.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...