F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 men liksom de är helt borta ibland och spelar trummor på bänkarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 elevens val e nog det tråkigaste som finns! åtminståne på min skola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi har inte sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 elevens val e nog det tråkigaste som finns! åtminståne på min skola! Om du har elevens val i 8:an så är det tråkigt. Men vi menar i 4:an och 5:an. Vad får ni annars göra på era elevens val-timmer, Xade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi har inte sånt det ska du vara glad för... det e bara onödig tid!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Xade @ 08/06-2004 14:24:39) vi har inte sånt det ska du vara glad för... det e bara onödig tid!! Vad får ni göra? om det nu är så tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har bild och jag bara sitter och gr ingenting, läraren suger ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 sitter ni och ritar på bilden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har bild och jag bara sitter och gr ingenting, läraren suger ! Jaha. Men det du syftar på som man har i 8:an heter faktiskt skolans val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:19:08) vi har ju typ massa musiknördar i vår klass Sånt tycker jag är störande. Speciellt när de sitter och sjunger på bildtimmar. En i min klass sitter och sjunger på lektionerna och det låter gräsligt som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Yoshi^ @ 08/06-2004 14:56:05) (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:19:08) vi har ju typ massa musiknördar i vår klass Sånt tycker jag är störande. Speciellt när de sitter och sjunger på bildtimmar. En i min klass sitter och sjunger på lektionerna och det låter gräsligt som f*n Är det en kille eller en tjej? Det finns en kille här i 8:an som har en gräslig röst. Fy så det låter när han sjunger. Det är inge vidare precis. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 tur att det inte finns såna i min klass! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg