Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:01:40) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:49:53) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:43:01) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:39:34) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:35:54) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:29:08) I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:03:17) (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:01:40) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:49:53) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:43:01) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:39:34) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:35:54) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:29:08) I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:11:34) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:03:17) (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:01:40) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:49:53) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:43:01) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:39:34) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:35:54) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:29:08) I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:13:35) (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:11:34) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:03:17) (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:01:40) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:49:53) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:43:01) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:39:34) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:35:54) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:29:08) I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. En gång fick vi bygga en bro av spaggetti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. En gång fick vi bygga en bro av spaggetti Spaghettin kan inte ha varit kokt då. De måste ha varit hårda, som dem är innnan man kokar dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. En gång fick vi bygga en bro av spaggetti Spaghettin kan inte ha varit kokt då. De måste ha varit hårda, som dem är innnan man kokar dem. Japp,den var inte kokt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. En gång fick vi bygga en bro av spaggetti Spaghettin kan inte ha varit kokt då. De måste ha varit hårda, som dem är innnan man kokar dem. Japp,den var inte kokt Nej, för då hade det ju inte ens kunnat funkat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 I våran skola fick man bara välja på tyska och franska,vi hade inga spanska lärare :( Okej. Det var ju synd det. Vi får välja mellan dessa: Svensk-Engelska Tyska Franska Spanska Jag glömde svensk-engelska Okej, jag misstänkte väl det. Hur kan du tycka att Teknik är så roligt? Vi får göra roliga saker Det får inte vi. Vi får bygga ihop nåt, sedan får vi lägga till elektricitet och prova om det fungerar. Och sådana saker. `Ja,det är det vi får göra,men jag tycker det är kul Jo, det är ju sant. Sobre gustos no hay nada escrito, kan man ju också säga. För vissa är det ju också en naturbegåvning. Jag vet att det där är spanska men vad betyder det? Det betyder: Smaken är olika för alla, om smak finns inget skrivet. Typ att man tycker olika. Det roligaste vi gjort på tekniken är raketer av flaskor,sen tänder vi på dom så dom avfyras Det roligaste vi har gjort var när vi fick läsa och svara på testa-dig-själv-frågor. Och när vi fick bygga en bro an glasspinnar och blommpinnar. En gång fick vi bygga en bro av spaggetti Spaghettin kan inte ha varit kokt då. De måste ha varit hårda, som dem är innnan man kokar dem. Japp,den var inte kokt Nej, för då hade det ju inte ens kunnat funkat. Nej för då hade dne rasat ihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 hallå, kan ni sluta att spamma hela tiden och sluta citera, dessutom är ämnet elevens val! håll er till det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 PÅ elevns val är hemkunskap det roigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg