Sinclair Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är betydligt mer sugen på 3D-tekniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 3D tekniken utan glasögon isf. Sitta där med fula plastglasögon gör väl inte direkt spelupplevelsen så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 3D tekniken utan glasögon isf. Sitta där med fula plastglasögon gör väl inte direkt spelupplevelsen så kul. Ser inte vad som skulle vara så problematiskt med det :/ Förutom det att man ser ut som en idiot i dem. Fast 3D-tekniken är överskattad, samma sak som trådens huvudtema; onödigt och tillför ingenting. Teknikpessimist, som vanligt. Läs Killscreen i senaste LEVEL btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Om det används på rätt sätt så skulle jag inte ha något emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Kinect kommer ju vara grymt.... Man behöver ingen dosa för att göra grejer :D okej VISSA kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Ja, hur verkar det grymt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Jag kanske låter dum, men jag förstår inte din ordvits :P. Men jag tycker varken 3d eller rörelsekontrollen är framtiden. Tycker den vanliga kontrollen fortfarande ska vara "orginal". Sen så kan man om man vill använda sig utav rörelsekontrollen om man vill. Det är så jag vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Jag kanske låter dum, men jag förstår inte din ordvits :P . Men jag tycker varken 3d eller rörelsekontrollen är framtiden. Tycker den vanliga kontrollen fortfarande ska vara "orginal". Sen så kan man om man vill använda sig utav rörelsekontrollen om man vill. Det är så jag vill ha det. Dis-Kinect låter som disconnect, samtidigt som det betyder att man dissar Kinect. Den var ju bara så jävla klockren. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 http://industry.bnet.com/technology/100093...market-anymore/ Kinekt är fail. Det funkade inte för fem öre på E3 jämfört med hur de sa att den skulle funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Nej. Jag tänker aldrig någonsin köpa denna produkt. Rörelsekänslig kontroll var inte framtiden för fyra år sen, och det är fanimig inte det nu. Spel spelar man med handkontroll, alternativt mus och tangentbord. Sen kan kontrollerna se olika ut, men man trycker i alla fall alltid på knappar :/ Och det är så det ska vara. Dis-Kinect, säger jag. (lol, vilken rolig ordvits va? awesome.jpg) Jag kanske låter dum, men jag förstår inte din ordvits :P . Men jag tycker varken 3d eller rörelsekontrollen är framtiden. Tycker den vanliga kontrollen fortfarande ska vara "orginal". Sen så kan man om man vill använda sig utav rörelsekontrollen om man vill. Det är så jag vill ha det. Dis-Kinect låter som disconnect, samtidigt som det betyder att man dissar Kinect. Den var ju bara så jävla klockren. :D Klockor kan vara rena dem, det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) När jag såg att spelen till Kinect kommer kosta 599kr st så tänker jag fan inte skaffa Kinect. Kanske nån gång då den blivit billigare. Redigerat 5 Juli 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 http://industry.bnet.com/technology/100093...market-anymore/ Kinekt är fail. Det funkade inte för fem öre på E3 jämfört med hur de sa att den skulle funka. Den borde ju funka som en eyetoy iaf, och den funkade ju inte så jättedåligt ändå. Funkade inte så bra i djupet. Men antar det är samma sak som eyetoy då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.