Hoppa till innehåll

Svåraste Achievment?

Rekommendera inlägg

Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.

Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår.

Annars är Gladiator bland de svåraste.

Gladiator som... rank 1? Inte svårt om man kan sin klass och spelar med folk som kan sina klasser, och kan lägga ner tid på att grinda, migratea till en kass men inte kassaste BGn och slakta med full pve gear, skeelz..

Sen är väl gladiator ändå typ.. top 15 på dåliga BGs för ranken.

Gladiator är svår oavsätt vilken BG man är på, och sen tävlar man mot flera tusen andra lag som också kan sina klasser
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gladiator, Fall of the Lich King(25 heroic), Tribute to Dedicated Immortality, Herald of the Titans, Alone in the Darkness(25) finns säkert flera men de klassar jag som svårast.

Dedicated Immortality finns inte, däremot Imortality eller Dedicated Insanity. Imortality är ganska svår.

Annars är Gladiator bland de svåraste.

My bad. :D Och ExorZ Gladiator är inte lätt. Vad än för argument du har det är absolut inte lätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur då?

Spela en Fotm comp med folk som kan sin klass och du får minst gladiator, dock att hålla rank 1 kan vara svårare. Men de är också överskattat, inte som om man måste spela på värsta BGn heller, där är de också bara att kunna sin klass vilket man lär sig över.. hmm, skulle nog säga någon med erfarenhet från mitten av TBC i pvp skulle kunna klara sig på någorlunda enkelt sätt på rank 1 beroende på vad man spelar för comp och vilka man spelar med.

Så nej, tror inte Gladiator kan mätas med World First Hardmode Achievements t.ex.

Alla märkte direkt hur enkelt TSG var, alla spamma de, oj nerfat. Aja nu har typ 10-20% av alla 3v3 en shaman i sig, kan de vara för hastestack i wizcleave? Hmm.. maybe..

Klart, alla kan säga att "I pve achievements så behöver du bara försöka igen tills ni lär er." men wow är inte svårt rakt igenom, utan man får se vad av de lätta som är lite svårare än de andra lätta. Everything goes down to grinding. Försök nog många gånger och du får en glödlampa, amirite?

..Thomas Edison, who said, "I have not failed 1000 times. I have

successfully found 1000 ways that will not work."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur då?

Spela en Fotm comp med folk som kan sin klass och du får minst gladiator

Det är ju bara struntprat. För det första så har det inte mycket med vilken combo man kör med, i top 100 i 3v3 finns det över 30 olika combos, i top 100 2v2 finns det ungefär lika många, ännu flera i 5v5

Nej, det som avgör om du får gladiator har och göra med hur bra man är, och även om man är bra finns det flera tiotusen andra lika bra eller bättre att tävla mot, sen är det endast 0.5% per BG som får gladiator, så även om man är "bra" är det inte troligt att man får gladiator bara för det

Nu spelar jag inte på hög rating, och jag antar att du inte spelar på högre än 2300 heller, men de som får gladiator är folk som spelar på 2400+, en bunt av bra spelare i flera hundra olika combos, och det är inte en överskattad titel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur då?

Spela en Fotm comp med folk som kan sin klass och du får minst gladiator

Det är ju bara struntprat. För det första så har det inte mycket med vilken combo man kör med, i top 100 i 3v3 finns det över 30 olika combos, i top 100 2v2 finns det ungefär lika många, ännu flera i 5v5

Nej, det som avgör om du får gladiator har och göra med hur bra man är, och även om man är bra finns det flera tiotusen andra lika bra eller bättre att tävla mot, sen är det endast 0.5% per BG som får gladiator, så även om man är "bra" är det inte troligt att man får gladiator bara för det

Nu spelar jag inte på hög rating, och jag antar att du inte spelar på högre än 2300 heller, men de som får gladiator är folk som spelar på 2400+, en bunt av bra spelare i flera hundra olika combos, och det är inte en överskattad titel

Finns många scrub spelare som springer runt med Gladiator och mounten, Stormscale - Orgrimmar, alla springer runt med Gladiator fast de enda dom gjort är att migratea till en dålig BG, där folk som ligger på rank 1 har 40% winrate.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • Skapa ny...