Str4ndB3rg Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Jag ska åka ill DH med min polare men hans kanske inte ska dra får man pengarna tillbax om man avbokar? Citera
D48 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Det står nog hur du ska göra på deras hemsida. Sluta vara lat och leta där istället. Citera
ZeRoZ Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Citat från dreamhack.se Köper DreamHack tillbaks min värdekod om jag ångrar mig? DreamHack köper inte tillbaks värdekoder. Förutsatt att du inte redan aktiverat biljetten kan du sälja den till någon annan, exempelvis via blocket.se eller i vårt forum på www.dreamhack.se. Ge biljettkoden till personen som ska ta över den, så får han/hon gå in i systemet, skapa ett konto och klicka 'Lägg till biljettkod'. Den personen har då tagit över ägandet till biljetten och får själv välja plats och aktivera sin biljett. Citera
swagzter Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Kom ihåg att vänta lite, tills det inte finns många platser kvar. Då brukar du kunna få rätt mycket för en biljett. Vet inte om det är så just på DH, men på konserter och så är det oftast det. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Kom ihåg att vänta lite, tills det inte finns många platser kvar. Då brukar du kunna få rätt mycket för en biljett. Vet inte om det är så just på DH, men på konserter och så är det oftast det.DH är aldrig fullbokat.Dem har så sjukt mycket platser där. Citera
swagzter Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Skrivet 18 Juni 2010 Kom ihåg att vänta lite, tills det inte finns många platser kvar. Då brukar du kunna få rätt mycket för en biljett. Vet inte om det är så just på DH, men på konserter och så är det oftast det.DH är aldrig fullbokat.Dem har så sjukt mycket platser där. Ok, aldrig varit där. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.