JosJuice Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Hur stort är timing windowen på GH3 och hur läser man av tilten från GH3-PS3-gitarren när den är ansluten till en dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Varför just 5 knappar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Varför heter det just Guitar Hero och inte Bass Hero? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Varför heter det just Guitar Hero och inte Bass Hero? Kan svara åt dej....... Det är för att det är gitarr man spelar och inte bas.... Man kan använda bas i multiplayer läget och i låtarna men det är skapat för gitarr......... Vsg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Är det sant att om man har en unik knapptryckningsföljd i options så får man en skorpiongitarr i GH2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Kan man bli lvl 234 i gh2 utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gusti98 Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Kan svara åt dej.......Det är för att det är gitarr man spelar och inte bas....Man kan använda bas i multiplayer läget och i låtarna men det är skapat för gitarr.........Vsg...1: Tack2: Jag önskar det fanns Bass Hero3: Hihihi... Bass hero = BH... HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Till vilken konsoll kom GH först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Till vilken konsoll kom GH först?är det inte ps2 Rätta mig om jag har fel... (Har klarat ut dem Flesta Spelen på expert...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg