torsktrynet Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Några tips om hur man klarar dom?? Vilka pokemon använde ni för att klara dom Jag försöker med Pikachu, Haunter, Pidgeotto, Charmeleon, Gyarados och gloom men det går inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Du kanske måste lvla lite... alla till 50-55 e bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 utveckla gloom med leaf stone. träna upp dem mer. till slut kommer det att funka. Du kan ju spara och köpa jättemånga revive och fresh water. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag har också problem med elite 4 i yellow.. vad gör fresh water? jag har inte ens klarat den första man ska utmana :P kan ni t.ex. säga vad som är starkt mot is poison m.m.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Träna din pikachu och gloom (utveckla gloom med leaf stone) så kommer du att klara det bra tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 fresh water ger 50 hp har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag klarade ligan bara med min bästa pokemon pikachu den var på lv 77 fick lite hjälp av min pidgeot också hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg