Gäst nomercy421 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Hej, Nu är det så att jag har köpt Vec 2 och vec3.Och jag är inte så särskilt bra på det. Har något lust att lära mig? :) [FL STUDIO 9] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Vad är det du vill lära dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vad är det du vill lära dig? Göra låtar... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Dra ut några kicks, gör ett beat. Nytt lager, sen så drar du ut claps, snares, w/e. Och sen på ett nytt lager så tar du Synths, och drar ut dem, högerklicka>Piano roll, och gör en schysst melodi :P Annars då finns det tusentals tutorials på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Vad är det för sort låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.