5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) http://cdon.se/hemelektronik/skullcandy_in..._-_pink-7058460 Lätt. (SkullCandy) Hade ett par skullcandy förut var den sämsta skiten jag har varit med om. =/ Skullcandy är kvalitet. Okej, nu har jag bara "vanliga" hörlurar, men jag tror nog dessa skullecandy också är bra. LOL! Kvalité`?! Hoppas att du skämtar. När man köper ett Skullcandy lurar så kostar bara designen. Ljudet suger. Jag skämtar inte, jag vet inte hur det är med in-ear hörlurarna men de vanliga jag har nu så är det rätt bra ljud, och de jag har satsar mer på bas än ljudet. Så man bryr sig inte om ljudet i dem så mycket.. Redigerat 21 Juni 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 http://cdon.se/hemelektronik/skullcandy_in..._-_pink-7058460 Lätt. (SkullCandy) Hade ett par skullcandy förut var den sämsta skiten jag har varit med om. =/ Skullcandy är kvalitet. Okej, nu har jag bara "vanliga" hörlurar, men jag tror nog dessa skullecandy också är bra. LOL! Kvalité`?! Hoppas att du skämtar. När man köper ett Skullcandy lurar så kostar bara designen. Ljudet suger. Jag skämtar inte, jag vet inte hur det är med in-ear hörlurarna men de vanliga jag har nu så är det rätt bra ljud, och de jag har satsar mer på bas än ljudet. Så man bryr sig inte om ljudet i dem så mycket.. Say what? Och vill man ha bra bas så är inte in-ear ett bra alternativt, isf ska man köra med "riktiga" hörlurar typ dom klassiska KOSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Uh, men dem sitter så förbannat äckligt. Men kanske finns nya pluggar till dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.