KeeperofMee Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Hej ni kan väl bli medlem på min sida här kommer adressen : www.FuskaForum.webs.com så checka den gjärna varje dag edit:ge mig ingen varning när jag läste reglerna missade jag nog reglern läste dom igen och såg den reglen Redigerat 19 Juni 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Det ska ligga i Feedback forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HydraPatrik Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Hej ni kan väl bli medlem på min sida här kommer adressen : www.FuskaForum.webs.com så checka den gjärna varje dag mvh KOM varför har det anmälts??? jag har lagt det i anmält allmänt edit:ge mig ingen varning när jag läste reglerna missade jag nog reglern läste dom igen och såg den reglen Asså, om du nu ska vara lite seriös så kan du väll stava bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Sen skulle du ju kunna göra hemsidan själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 ar gjort den själv med webs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Fast du har bara skrivet dit kategorier och lite text, det är webs.com som har gjort designen, kodningen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Flyttar till rätt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 ar gjort den själv med webs.com Du har inte kodat sidan själv, så nej. Du har inte gjort den själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Bra sida för att vara webs.com ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Vet nån vem: Hemsidefailp12GAY är på min hemsida om han inte erkänner så lägger jag ut hans msn/E-post för att ta reda på det : det är en Han/Hon som lägger ut bilder och skriver Te.x Bög jävel Redigerat 24 Juni 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Vet nån vem: Hemsidefailp12GAY är på min hemsida om han inte erkänner så lägger jag ut hans msn/E-post för att ta reda på det : det är en Han/Hon som lägger ut bilder och skriver Te.x Bög jävel UTPRESSNING!!!!!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kan ju börja med att rätta till alla stavfel o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.