Antonioz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Hej. Kom att tänka på en sak när jag såg ''Mew i red/blue-tråden'' Någon som har testat att göra samma sak fast på Hg/Ss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Det funkar bara på r/b/g/fr/lg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG vadå? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG Nej. Det finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG Nej. Det finns inte. JO!!!!!!!!! Jag o min kompis har gjort det... Men det var ett tag sen, och mitt FR e sönder och jag kommer inte ihåg hur man gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Mew-buggen finns inte i FRLG. Om du inte kan bevisa det är det säkert bara något hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Eller så har han en Action Replay eller GameShark eller vad det nu heter till gba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 finns en liknande glitch i G/S/C som heter Celebi egg trick principiellt ska den funka för att få tag på andra pokémon än Celebi också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa!Får också tacka ;) Och som svar till TS så har jag testat det, ja, och det fungerade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg