Antonioz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Skrivet 19 Juni 2010 Hej. Kom att tänka på en sak när jag såg ''Mew i red/blue-tråden'' Någon som har testat att göra samma sak fast på Hg/Ss?
JosJuice Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
Wheelspin Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG
Antonioz Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG vadå? :o
JosJuice Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Skrivet 20 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG Nej. Det finns inte.
Wheelspin Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP). Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG Nej. Det finns inte. JO!!!!!!!!! Jag o min kompis har gjort det... Men det var ett tag sen, och mitt FR e sönder och jag kommer inte ihåg hur man gjorde
JosJuice Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Mew-buggen finns inte i FRLG. Om du inte kan bevisa det är det säkert bara något hack.
Escain Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Eller så har han en Action Replay eller GameShark eller vad det nu heter till gba.
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Skrivet 22 Juni 2010 finns en liknande glitch i G/S/C som heter Celebi egg trick principiellt ska den funka för att få tag på andra pokémon än Celebi också.
Poesi Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Skrivet 19 Juli 2010 Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa!
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa!Får också tacka ;) Och som svar till TS så har jag testat det, ja, och det fungerade inte.
Rekommendera inlägg