Ibanez Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Köp inte en hero, det kommer hur många smartphones nu så om jag vore dig skulle jag välja någon bättre om ungefär en månad, när iPhone 4 kommer ut kommer nog de mesta sjunka i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Hm, jag ska nog köpa en Legend istället med ett lika dant abonnemang. Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Hm, jag ska nog köpa en Legend istället med ett lika dant abonnemang. Är det bra? Ja, min kompis köpte en legend med abonnemang, då fick han gratis surf och sms. Kan fråga han efter en länk om du vill :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Okej, gärna det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Okej, gärna det! :P Tror det va den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hm, jag ska nog köpa en Legend istället med ett lika dant abonnemang. Är det bra? Det låter bra. :) Jag funderar också på att köpa en Legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hm, jag ska nog köpa en Legend istället med ett lika dant abonnemang. Är det bra? Det låter bra. :) Jag funderar också på att köpa en Legend. Gör det du kommer inte ångra dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Hm, jag ska nog köpa en Legend istället med ett lika dant abonnemang. Är det bra? Det låter bra. :) Jag funderar också på att köpa en Legend. Säg till hur den är när du fått hem den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag ska beställa en HTC Legend med abonnemang från Telia. Totalt så blir det ca 5687kr med ett abonnemang på 24 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 En kompis beställde en iPhone för 1500 spänn med abonnemang. Var kan man hitta såna här erbjudanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) En kompis beställde en iPhone för 1500 spänn med abonnemang. Var kan man hitta såna här erbjudanden?Här https://www.tewss.telia.se/privat/adminpack...ducts=500019093 ? Men det är en 3G, är det värt att köpa en sån istället? Är den mer prisvärd? Det går väll att ha Spotify i den? Om det inte går, går det då i 3Gs? Redigerat 27 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 En kompis beställde en iPhone för 1500 spänn med abonnemang. Var kan man hitta såna här erbjudanden?Här https://www.tewss.telia.se/privat/adminpack...ducts=500019093 ? Men det är en 3G, är det värt att köpa en sån istället? Är den mer prisvärd? Det går väll att ha Spotify i den? Om det inte går, går det då i 3Gs? En 3G är ungefär exakt som en 3Gs bara att 3Gs är snabbare (s:et står för "speed"). Sen var det typ att man kan filma på 3Gs, och det kan man inte på 3G har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.