annoybastard Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Hur får jag tillbaks dom gamla sakerna som man har replacat med mods?
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Hur får jag tillbaks dom gamla sakerna som man har replacat med mods? går tyvärr inte att få tillbaka då måste du installera om hela spelet från början men det fixar du lätt :)
Northwest Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Hur får jag tillbaks dom gamla sakerna som man har replacat med mods? Mod Installer eller manuellt?
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Hur får jag tillbaks dom gamla sakerna som man har replacat med mods? går tyvärr inte att få tillbaka då måste du installera om hela spelet från början men det fixar du lätt :) vad är det i mitt inlägg ni inte förstår det går inte att få tillbaka allt normalt om han moddat han måste ju installera om spelet igen :angry: :evil: :evil:
JePPe9 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Nej, du kan enkelt bara (om du använt SAMI, San Andreas Mod Installer alltså) bara starta programmet och göra Back-Up med det. Det går att göra Back-Up med det :)
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Nej, du kan enkelt bara (om du använt SAMI, San Andreas Mod Installer alltså) bara starta programmet och göra Back-Up med det. Det går att göra Back-Up med det :)Det funkar inte har prövat det du trådskaparen lyssna på inte dom här mongona utan installera om spelet istället B)
Xagez Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Nej, du kan enkelt bara (om du använt SAMI, San Andreas Mod Installer alltså) bara starta programmet och göra Back-Up med det. Det går att göra Back-Up med det :)Det funkar inte har prövat det du trådskaparen lyssna på inte dom här mongona utan installera om spelet istället B) Mongona? Det är snarare du som är ett. Om han har installerat modden med San Andreas Mod Installer så kan han avinstallera de modden han har installerat med programmet i fråga. Om han däremot installerat modden och andvänt sig av en IMG Manager (Alci, Spark osv.) så går det tyvärr inte att andvända SAMI att avinstallera dom (däremot hatar jag SAMI och kommer aldrig andvända det). Det finns två sätt och det är att avinstallera GTA eller hitta en kopia av en original gta3.img som du då bara kopierar över den gamla (eller fråga någon om filerna som du vill ha omoddade). Ett tips är att alltid ha en gta3.img backup liggande på datorn om något sådant här skulle hända så du inte behöver installera om GTA varje gång något mod failar. Varför vill du inte ha kvar modsen förresten? Redigerat 11 Juli 2010 av Xagez
JePPe9 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Skrivet 12 Juli 2010 Nej, du kan enkelt bara (om du använt SAMI, San Andreas Mod Installer alltså) bara starta programmet och göra Back-Up med det. Det går att göra Back-Up med det :)Det funkar inte har prövat det du trådskaparen lyssna på inte dom här mongona utan installera om spelet istället B) Jaså? "Uninstall Mods". Nu vart du utägd. namnlös.bmp
Xagez Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Skrivet 12 Juli 2010 (redigerat) Nej, du kan enkelt bara (om du använt SAMI, San Andreas Mod Installer alltså) bara starta programmet och göra Back-Up med det. Det går att göra Back-Up med det :) Det funkar inte har prövat det du trådskaparen lyssna på inte dom här mongona utan installera om spelet istället B) Jaså? "Uninstall Mods". Nu vart du utägd. Oj oj oj.. vad stor skillnad, om du inte har något att bidra med så kan du sticka här ifrån. Vad cool du är, du startar upp ett program för att kolla om jag skrev en bokstav fel, jag tror han förstod det endå.. eller vad tror du? Redigerat 15 Juli 2010 av Xagez
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Skrivet 18 Juli 2010 Det finns en kod som gör att man får tillbaka alla saker: mods are not gangsta
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 Hur får jag tillbaks dom gamla sakerna som man har replacat med mods? går tyvärr inte att få tillbaka då måste du installera om hela spelet från början men det fixar du lätt :) Öh, man kan skriva över med originaldata utan att installera om
Rekommendera inlägg