w4nkarN Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Feedback plx :>? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jävligt bra gameplay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 pretty good :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 nice! :P men du snodde machinimas intro ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Väldigt snyggt gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EuphoricSmile Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 bra gameplay bra editing men jag gillar verkligen inte musiken :/ ger mig huvudvärk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 nice! :P men du snodde machinimas intro ;)www.youtube.com/legitgamingunion Inte mitt intro :P tack för all feedback, gillar ni kan ni alltid prenumerera/subscriba ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 As grym ju Jag gillade när det gick fram och tillbaka som det gjorde på Rust Riktigt bra, vill se fler sånna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 fett coolt, machinima bör lägga upp videon i deras sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Langa ett PM te Machinia och fråga förfan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Beast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Haha, tack, dock så är inte min enns i närheten av lika bra som TNM eller Machinma, ska dock testa typ, LSG eller Legit gaming union. Tack för all feedback :> Ska lägga upp lite mer klipp, har gjort en del i en serie jag ska kolla "If it was pub..." som ska bestå av sjuka throwingknifes, privatematch klipps. Jao, setup saker iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg