mmmmm Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 hej jag undrar om mw2 är värt att köpa till pc. PS är operation flash point 2 dragon rising något att köpa! ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EuphoricSmile Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 tror nog det är mer värt att köpa till 360 eller PS3 eftersom PC har hackade servrar tror inteps3 eller 360 har dessa. men om man hittar bra servrar på PC så är det värt det imho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 tror nog det är mer värt att köpa till 360 eller PS3 eftersom PC har hackade servrar tror inteps3 eller 360 har dessa. men om man hittar bra servrar på PC så är det värt det imho Jag har haft mw2 ett tag på PC och har aldrig kört på en hackad server... och ja tror säkert att det finns minst lika många ''hackade servrar'' på Xbox o Ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Kör på ps3, jätte bra. + Dator (<3) Mus Tangentbord Steam - Hackade servrar* Dålig dator = inget spel *=Kom in i en hackad lobby så jag fick fall, emblems, titels osv. Prestiga bara för det och jag ville inte prestiga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag har själv kört på xbox 360 och jag tyckte att det inte var något vidare jämfört med PC. Så hade jag varit dig hade ja köpt till PC utan tvekan. Jag har de på PC och är supernöjd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mmmmm Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Kör på ps3, jätte bra. + Dator (<3) Mus Tangentbord Steam - Hackade servrar* Dålig dator = inget spel *=Kom in i en hackad lobby så jag fick fall, emblems, titels osv. Prestiga bara för det och jag ville inte prestiga! Du kör la på dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Nej, MW2 är ett skitspel och är verkligen inte värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Nej, MW2 är ett skitspel och är verkligen inte värt det.Utveckla lite mer varför det är ett skit spel? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Nej, MW2 är ett skitspel och är verkligen inte värt det.Utveckla lite mer varför det är ett skit spel? :huh: CommandoDanger close Machine pistols Vapen utan rekyl Camping One man army Noobtubes OMA + noobtubes Tactical knifes Camping Folk som spelar objetive gametypes som TDM Shotgun secondary Hacks till konsol Att spelet uppmanar camping Ingen använder nåt annat än stopping power Redigerat 22 Juni 2010 av DonaldDuckk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Nej, MW2 är ett skitspel och är verkligen inte värt det. Utveckla lite mer varför det är ett skit spel? :huh: CommandoDanger close Machine pistols Vapen utan rekyl Camping One man army Noobtubes OMA + noobtubes Tactical knifes Camping Folk som spelar objetive gametypes som TDM Shotgun secondary Hacks till konsol Att spelet uppmanar camping Ingen använder nåt annat än stopping power Hur kan Danger Close vara ett problem om alla använder stopping power? Men jag håller med dej till 100%. Alla campar för höga killstreaks. Glöm inte bort boosting också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Jag anser inte boosting vara ett problem, för att vara helt ärlig. Det enda som är störande är ju mini-nukeboosting. Och det är ju bara en liten del. Köp CoD4! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg