Lynott Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Drog just hem keyclone och hade tänkt att lira lite wow via den. Två st chars kör jag på. Fråga ett: Hur gör man om man vill kunna styra med både musen och tangentbordet, dvs. kunna targeta folk med musen samt kunna använda den för att titta runt osv. ? Fråga två: När jag spelar så rör sig inte gubbarna exakt i det mönster jag styr dem, säg att jag styr med ena gubben, då efter typ 5 sekunder så har andra gubben tagit en annan väg vilket betyder att dem inte kommer att nå samma mål. Uppskattar snabba svar! Redigerat 22 Juni 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Drog just hem keyclone och hade tänkt att lira lite wow via den. Två st chars kör jag på. Fråga ett: Hur gör man om man vill kunna styra med både musen och tangentbordet, dvs. kunna targeta folk med musen samt kunna använda den för att titta runt osv. ? Fråga två: När jag spelar så rör sig inte gubbarna exakt i det mönster jag styr dem, säg att jag styr med ena gubben, då efter typ 5 sekunder så har andra gubben tagit en annan väg vilket betyder att dem inte kommer att nå samma mål. Uppskattar snabba svar! Du kan inte styra musen på båda samtidigt. För att dom ska kunna röra sig använd macros för att sätta den ena gubben på follow på den andra. Använd även assist macros för att kunna använda spells samtidigt utan att behöva byta mellan rutor eller nått sånt. Undbinda även wasd ifrån keyclone så dom inte sänds till det andra wow fönstret eftersom det bryter follow. För att lära dig mer om multiboxing och hur du kommer igång med det besök http://www.dual-boxing.com och titta i deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Att kasta spells går ju utmärkt utan macros? Har jag bindat t.ex. frostbolt på 1 så skjuter ju båda samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.