Rubbew Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Haha, har gjort en nu. Den är väldigt ful, 1 år sedan jag spritade senast... Aja, här är den ;D Hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Tyvärr DjLudde, måste göra en ny.Kom igen :(Ja gjorde den samma dag, la in i en annan tävling och på egna pokemon figurer, tog bort den från andra tävlingen och la in den här, jag gjorde allt på samma dag så ja tycker de är j*vligt dåligt om jag inte får ha med den... Redigerat 26 Juni 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Tyvärr DjLudde, måste göra en ny.Kom igen :(Ja gjorde den samma dag, la in i en annan tävling och på egna pokemon figurer, tog bort den från andra tävlingen och la in den här, jag gjorde allt på samma dag så ja tycker de är j*vligt dåligt om jag inte får ha med den... håller med gan intyga på det djludde säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gör en ny istället, lyckas du en gång så lyckas du igen. Det är ju görandet som är kul, inte tävlandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 aaaa det är ju det som är kul. :) min första jag lägger ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Gör en ny istället, lyckas du en gång så lyckas du igen. Det är ju görandet som är kul, inte tävlandet.Skulle vilja göra en ny men ja kan inte pga att jag är hos min mamma där jag bara har min macbook :(Och jag vill vara med i tävlingen... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 ^Kassa ben annars rätt najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 ^Kassa ben annars rätt najs.behövde förstora de så de blev askassa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Mm gissade på det. Hitta andra ben så blir den bättre, eller skit i att ge den ben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Ta bort benen så pwnar den som JuiceLol säger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) helt utan ben och med ben Redigerat 27 Juni 2010 av frosglacc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg