Bubblar Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) när jag spelar på en server hinner jag bara spela ca 2min sen blir de connection problem hela tiden ! så går ja in igen så blir de connection problem igen osv.. va e felet ? har inte varit så förut.. Redigerat 11 Maj 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Internet fel kanske! Men du kan kolla på Options eller kolla om alla sladdar sitter rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 alla sladdar sitter rätt..internetet funkar gö .. men inte när man spelar cs :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Pröva nu igen... Annars är det servern som e så eller så kan du se och prova en annan server och se om det fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.